Elke dag is er een Afspraakspreekuur
Voor een afspraak wordt per patiënt 10 minuten gereserveerd. De assistente kan vragen naar de reden van uw komst. Indien u denkt meer tijd nodig te hebben, kan zij een dubbele afspraak maken.
Telefonisch
U kunt voor een afspraak de praktijk op werkdagen bellen tussen 08.00 en 12.30 uur en 13.30 en 17.00 uur op telefoonnummer: 0252-211777
Bel bij spoed ook: 0252-211777 en kies 1
Inloggen op Mijngezondheid.net met DIGID
Voor het gebruik van Mijngezondheid.net heeft u in verband met de veiligheid en het waarborgen van privacy ook de DigiD nodig met sms-functie. Hiervoor heeft u dus ook een mobiele telefoon nodig.
Een DigiD aanvragen
Een DigiD vraagt u aan via de website www.digid.nl. Uw DigiD bestaat uit een gebruikersnaam en een wachtwoord die u zelf samenstelt zodat u deze gemakkelijk kunt onthouden. Voor het aanvragen van een DigiD, heeft u uw BSN-nummer en uw mobiele telefoon nodig. Houd deze daarom bij de hand.
Hoe werkt DigiD op MijnGezondheid.net?
Wanneer u wilt inloggen op MijnGezondheid.net, leidt de site u automatisch door naar de loginpagina van DigiD. Op deze pagina vult u uw gebruikersnaam, wachtwoord en sms-authenticatie in. Hierna keert u vanzelf terug naar de site van MijnGezondheid.net en kunt u van deze service gebruik maken.
Afspraak op tijd afzeggen
Het komt helaas regelmatig voor dat patiënten niet verschijnen op hun afspraak bij de huisarts, praktijkverpleegkundige of praktijkassistente. Dit betekent dat daardoor andere patiënten niet of later terecht kunnen. Onverwachte crisissituaties kunnen zich altijd voordoen, daar hebben wij natuurlijk begrip voor.
Hebt u een afspraak en kunt u niet komen? Meld dit dan uiterlijk 24 uur van tevoren (maandag t/m vrijdag) bij de assistente. Uw afzegging wordt genoteerd en u kunt veelal direct een nieuwe afspraak maken.
Hartelijk dank voor uw medewerking.